Savaitgalis viešbutyje GRAND SPA LIETUVA Druskininkuose 2 d.

Išskirtinis pasiūlymas tik Jūsų kolektyvui !

Šalis: Lietuva



AUTOBUSAS

Į keliones vykstame 28-70 vietų turistinės klasės autobusais, kuriuose yra vaizdo ir garso grotuvai, oro vėdinimo sistema, tualetas. Autobusuose neteikiamos WiFi ir telefonų įkrovimo paslaugos, netiekiamas karštas vanduo.

Vieta autobuse
Užsakydami kelionę galite pasirinkti pageidaujamą sėdėjimo vietą autobuse pagal pateiktą standartinį autobuso planą. Jei į kelionę vykstate vienas, sėdėjimo vieta Jums parenkama automatiškai. Plane vietos žymimos skaičiais ir raidėmis: skaičius nurodo sėdynių eilės numerį, o raidė – konkrečią vietą toje eilėje (A, B – vairuotojo pusėje; C, D – kelionės vadovo pusėje). Visuose autobusuose vietos sunumeruotos skirtingai, tad likus 1 dienai iki išvykimo į kelionę gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodytas Jūsų pasirinktos vietos numeris konkrečiame autobuse (pvz., 5A vieta gali būti 17 vieta). Jei į kelionę vyksta autobusas, kurio sėdynių planas nestandartinis, kelionių organizatorius gali pakeisti Jūsų pasirinktą vietą.

Papildomą vietą autobuse galite užsakyti už papildomą mokestį (kainos teiraukitės užsakydami kelionę). Papildomai parduodamų vietų skaičius ribotas.

Taisyklės keliaujantiems autobusu:

  • Pagal galiojančias ES taisykles autobusuose, kuriuose įrengti saugos diržai, keleiviai privalo važiuoti juos prisisegę. Autobusui judant griežtai draudžiama vaikščioti ir stovėti autobuso salone.
  • Autobuse griežtai draudžiama rūkyti ir gerti alkoholinius gėrimus. Tualetu autobuse prašome naudotis tik ekstra atveju, nes tualeto talpa yra ribota.
  • Autobuso salone keliose vietose prie lango yra įrengti avariniai plaktukai, skirti avariniam stiklo išdaužimui. Kelionės metu, išskyrus avarijos atvejus, griežtai draudžiama juos liesti.
  • Pageidautina, kad kelionės autobusu bagažo svoris asmeniui neviršytų 25 kg. Bagažas kelionės metu laikomas autobuso bagažinėje. Su savimi į autobuso saloną pasiimkite tik būtiniausius daiktus.
  • Nepalikite be priežiūros vertingų daiktų autobuse. Turto vagystės ar sunaikinimo dėl nusikalstamos trečiųjų asmenų veiklos atveju nei kelionės organizatorius, nei transporto paslaugų teikėjas atsakomybės neprisiima.

APGYVENDINIMAS

Kelionių autobusu metu būsite apgyvendinti turistinės klasės viešbučiuose, pensionuose, svečių namuose. Kambariai – vienviečiai, dviviečiai, dviviečiai su pristatomomis lovomis, triviečiai. Kai kuriuose viešbučiuose patogumai (tualetas, dušas arba vonia) gali būti bendri 2-3 kambariams arba koridoriuje. Kai kuriuose mažaaukščiuose viešbučiuose gali nebūti lifto. Viešbučio administracija savo nuožiūra apgyvendina grupę laisvuose užsakyto tipo kambariuose. Prašymai gyventi konkrečiame aukšte, gretimuose kambariuose neįpareigoja kelionių organizatoriaus ir viešbučio, ir yra tenkinami tik esant galimybei. Jei dėl viešbučio lokacijos autobusas negali privažiuoti prie pat viešbučio, gali tekti kelis šimtus metrų iki viešbučio eiti pėsčiomis. Viešbučių, kuriuose būsite apgyvendinti kelionės metu, pavadinimus galite sužinoti iš kelionių pardavimo agento ne anksčiau nei likus 3 dienoms iki išvykimo.

Dviviečiai kambariai
Standartiniame dviviečiame kambaryje gali būti viena dvigulė arba dvi atskiros lovos. Ne visi viešbučiai yra įrengę triviečius kambarius, todėl užsakius vietą trečiam asmeniui, dviviečiame kambaryje gali būti pastatoma papildoma lova, sofa, sulankstoma lova arba sulankstomas fotelis.

Jei į kelionę vykstate vienas
Apgyvendinimas vienviečiame kambaryje yra brangesnis, todėl jei pageidaujate gyventi vienviečiame kambaryje, turėsite mokėti prie kelionės kainos nurodytą priemoką. Jei kelionę užsakote likus bent 7 dienoms iki išvykimo ir nenorite mokėti vienviečio kambario priemokos, būsite apgyvendinti dviviečiame arba dviviečiame su pristatoma lova kambaryje kartu su kitais turistais. Jei kelionę užsakote likus mažiau nei 7 dienoms iki išvykimo, kelionių organizatorius neįsipareigoja Jus apgyvendinti viename kambaryje su kitais turistais – šiuo atveju turėsite mokėti vienviečio kambario priemoką.

PRETENZIJOS

Jeigu kelionės metu iškilo nepasitenkinimas dėl kelionės sutartyje nurodytų paslaugų nevykdymo ar netinkamo jų vykdymo, pretenzijos turi būti pateikiamos kelionės vadovui arba atstovui kelionės metu, nes vietoje galima greičiausiai išspręsti ir pašalinti iškilusius nesklandumus. Nepavykus išspręsti žodinių pretenzijų, jos turi būti pateikiamos vietoje raštu. Nepavykus išspręsti nesklandumų kelionės metu, pretenzijas galima pareikšti kelionių organizatoriui raštu per 15 darbo dienų nuo kelionės pabaigos. Kelionių organizatorius į pretenzijas privalo atsakyti raštu per 15 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Kelionių organizatorius neprisiima atsakomybės dėl sutarties nevykdymo, kilusių dėl force majeure aplinkybių, kurių nebuvo galima išvengti kelionės metu. Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.

Palikti daiktai
Jei viešbutyje ar autobuse palikote asmeninius daiktus, prašome pranešti kuo skubiau (kelionės metu arba iškart po kelionės). Kelionių organizatorius neprisiima atsakomybės už paliktus daiktus ir negarantuoja, kad daiktai bus surasti.

LINKIME GERAI PASIRUOŠTI KELIONEI!

Jei ruošiantis kelionei kiltų daugiau klausimų, kviečiame peržiūrėti dažniausiai užduodamus klausimus mūsų interneto svetainėje: https://www.guliveriokeliones.lt/duk

Į Jums iškilusius klausimus taip pat visada atsakys Jūsų kelionių agentas. O kai grįšite iš kelionės, labai lauksime Jūsų įspūdžių, kuriuos visada galite parašyti čia: https://www.guliveriokeliones.lt/atsiliepimas

Geros kelionės!


Grįžti į kelionių sąrašą